Demiryolu Endüstrisi için NSK Rulman
NSK Japon Shinkansen yüksek hızlı trenler için lider rulman üreticisidir ve British Intercity Express programındaki trenler için tekerlek takımı rulmanları üretir. Hem tekerlek takımı rulmanları hem de cer motoru rulmanlarının trenlerin emniyeti üzerinde doğrudan etkisi olduğu için NSK, en son teknolojilerle, inovatif sızdırmazlık çözümleriyle ve yüksek dayanımlı özel çeliklerle çalışmaktadır. Cer motoru rulmanları aynı zamanda Seramik kaplı dış bilezik veya PPS (Reçine) kaplı dış bilezik seçenekleri ile geliştirilmiştir. Bunların her ikisi de 100Mohms’da yüksek yalıtım direnci sağlayabilir. Bu nedenle de şok yüklerde ve yüksek hızlarda oldukça güvenilirdirler.
Demiryolu şirketleri emniyet haricinde, yüksek hızlar ve uzayan bakım aralıkları konusunda da verimlilik hedeflerini izler. Sürekli geliştirme ve optimizasyon yoluyla NSK tekerlek takımı ve cer motoru rulmanlarında da bu gereklilikler karşılanır.
Çalışma koşulları: Yüksek radyal ve eksenel yükler, güçlü akım geçişi
Demiryolu taşımacılığında cer motoru rulmanları, güçlü, çevre dostu ve maliyet etkin olmalıdır. Yüksek düzeyde güvenilirlik ve emniyeti garanti etmek için, demiryolu araçlarının ağırlığı ve uzunluğu ile bakım gerektirmeden çalışma süreleri dikkate alınmalıdır. Demiryolu taşımacılığında aktarma organının ağırlığının azaltılmasının haricinde, cer motorları yüksek radyal ve eksenel yüklerin yanı sıra güçlü elektrik akımı geçişine ve yüksek hızlara maruz kalır. NSK, bu gereklilikleri karşılamak amacıyla seramik kaplamalı ve yüksek dayanımlı kafeslere sahip yalıtımlı rulmanlar geliştirmiştir.
Hem Silindirik Rulmanlar hem de Sabit Bilyalı Rulmanlar, demir yolu araçlarının cer motorlarında kendilerini kanıtlamıştır. Çünkü bu rulmanlar, yüksek hızlar ve ağır yükler için idealdir, takılmaları ve sökülmeleri kolaydır.
Cer Motorları için Yalıtılmış Rulmanlar – Seramik kaplı & Cer Motorları için Yalıtılmış Rulmanlar – PPS kaplı
Cer motoru rulmanları genellikle akım geçişinin neden olduğu arıza nedeniyle arızalanır(elektro erozyon). NSK, elektro erozyonu önlemek amacıyla seramik kaplı ve PPS reçine kaplı yalıtımlı rulmanlar geliştirmiştir. Bu çözümlerin ikisi de 4KV dayanma gerilimi ile, 100Mohms’un üzerinde yüksek yalıtım direnci sunar. Yüksek dayanımlı kafesler, titreşimler gibi ortaya çıkan yükleri absorbe etmek için tasarlanmıştır. Oynak makara uçları ve konik omuzlar tepki yükü kapasitesini arttırır ve yüksek kaliteli uzun hizmet ömrü ile birlikte cer motorlarının emniyetini ve güvenilirliğini garantiler.
Çalışma koşulları: Sallanma hareketi ile birlikte radyal şok yükler ve eksenel yükler
Tekerlek takımı rulmanları sadece demiryolu bağlantılarında ve noktalarında radyal yüklere maruz kalmaz, aynı zamanda aracın ağırlığı nedeniyle dinamik ve statik radyal yüklere de maruz kalır. Ayrıca, sallanma hareketlerine ve kavislerin neden olduğu eksenel yüklere de dayanmalıdır. Tekerlek takımı rulmanları bu karmaşık yük kombinasyonlarına maruz kaldığı için, bunların tasarımları esnasında aks yatağı ve rulman yataklarının boyutları ile karmaşık yük koşulları dikkate alınır.
Demiryolu taşımacılığı uluslararasıdır. Bu da, tekerlek takımı rulmanlarının farklı ülkelerdeki kir, nem ve ortam koşulları gibi çeşitli koşullarda kullanılması anlamına gelir. NSK, buna uygun sızdırmazlık çözümlerine sahip tekerlek takımı rulmanları ile bu gereklilikler için farklı yağlar sunar. Konik makaralı rulmanlar, oynak makaralı rulmanlar ve silindirik makaralı rulmanlar özellikle tekerlek takımlarında kullanım için uygundur.
Tekerlek takımları için Döner Uç Kapaklı Konik Makaralı Rulmanlar & Tekerlek takımları için Silindirik Makaralı Rulmanlar
Döner Uç Kapaklı Makaralı Rulmanlar ideal olarak bitişiğindeki bileşenlere entegre edilebilir ve yağ sızıntısı ile su girişini önlemek için inovatif keçelerve uç kapakları ile takılabilirler. Bu şekilde yaygın görülen rulman sorunları önlenebilir ve bakım aralıkları tekerlek takımlarının kullanım ömrüne uygun şekilde uzatılabilir. Aksile doğrudan temas eden aks rulmanlarınınzorlu koşullar için tasarlanmış olması gerekir. Bu nedenle NSK Rulman Üniteleri ideal bir çözümdür: yüksek kalitededir, olağanüstü performans sağlar, hizmet süresi uzundur, taşıması kolaydır ve yüksek hızlara uygundur. NSK’nin yeni Silindirik makaralı Rulmanları ağırlıktan tasarruf edecek şekilde özel olarak tasarlanmıştır, kompakt olması nedeniyle yer tasarrufu sağlar ve yağlama yağı ile yüksek hızlarda çalışabilir.
Sealed-Clean Döner Uç Kapaklı Konik Makaralı Rulmanlar: Üstün performans, dayaıklılık, ve kullanım kolaylığı sunar >>
NSK, elektrik akımı sebebi ile oluşacak korozyonu önlemek için, PPS-reçine kaplamalı yalıtımlı rulmanları geliştirdi >>
Elektrik akımı sebebi ile oluşacak korozyonu önlemek için, seramik kaplamalı yalıtımlı rulmanlar geliştirildi >>
Kirli ortamlarda ve 150°C'ye kadar olan yüksek sıcaklıklarda çalışmak üzere tasarlanmıştır... >>
Yüksek hız kapasitesi, kolay bakım ve eksenel harekete izin verme ve bu hareketi engelleme becerisi >>
Lütfen seçiniz _