Rita Barz Pozisyon: Müşteri hizmetleri temsilcisi
Tesis: Ratingen, Almanya


Şirketin bir parçası olarak, daha fazla gelişme için fırsatların değerlendirilmesi.

“NSK’de toptan satış ithalat/ihracat yardımcısı olarak eğitildim ve İç Satışta çalıştım, Siparişlerin İdaresini yürüttüm. Bu işi beş yıldır yapıyorum. Fiyat teklifleri hazırlıyorum, siparişleri satın alma yönetim sistemine giriyorum ve ürünlerin dağıtılmasını sağlıyorum.

Dış satış ekibi ile birlikte, müşteri tabanımızın hem mevcut müşteriler hem de yeni potansiyel müşterilerle genişletilmesi ve geliştirilmesi için çok zaman harcadım.

OEM müşteri hizmetleri işimin bir başka önemli parçası. Müşterilerle iletişim kurmaktan hoşlanıyorum. Bu sayede, diğer herkesten daha kaliteli müşteri desteği sunuyoruz. Bu, NSK için bir numaralı öncelik olan müşteri memnuniyetini sağlamanın tek yolu.

NSK’nin bana seçtiğim görevdeki eğitimi tamamladıktan sonra mesleki gelişimime devam etme fırsatını vermesi harika bir şey. Müşteri Hizmetleri Temsilcisi olmak bana bunu yapma fırsatını verdi. Teorik bilgimi de genişletmek istiyorum. Bu nedenle yarı zamanlı olarak İşletme eğitimi alıyorum.

Bağımsız olarak ve NSK’de bir ekibin parçası olarak çalışmayı seviyorum. Bu, özellikle çok farklı türden grupların bir araya geldiği küresel bir şirkette oldukça ilginç bir durum. NSK’de insanların en mutlu olduğu şey deneyimlerini paylaşmak. Bu, ekip ruhu.”

İletişim Ara

Lütfen seçiniz _

Sonuçlarınız

NSK web sitesinde Çerezler

Sizlere web sitelerimizde ve uygulamalarımızda en iyi deneyimi yasatmak için çerez kullanıyoruz. Tarayıcı ayarlarınızı değiştirmemenizi cerezleri alma onayı olarak değerlendiriyoruz. İstediğiniz zaman tarayıcı ayararınızı değiştirebilirsiniz.