Distribütörler

Ürün arama

Ara
İletişim

Otomotiv - 2016-11-16

NSK Paul Cranston

Bir OEM ve birinci sınıf tedarikçi olarak güçlü konumunu ortaya koyan NSK, Bağımsız OtomotivYenileme Pazarı (IAM) sektörüne girişini duyuruyor. Şirketin mümkün olan en hızlı şekilde pazar payını arttırmasına yardımcı olmak için NSK, ortaklarının ve araç servisleri sahiplerinin daha karlı, daha verimli ve daha etkin şekilde çalışabilmelerini sağlayacak, dikkatli bir şekilde yapılandırılmış satış sonrası yaklaşımı geliştirdi.

NSK, özellikle tekerlek rulmanları için IAM içerisinde iyi büyüme fırsatları olduğunu düşünmektedir. Şirket, üçüncü nesil tekerlek poyrası rulmanları açısından lider OE pozisyonunu korumaktadır; yenileme pazarına giriş bu yüzden bir sonraki mantıklı adım olarak görülmektedir.

Batı Avrupa'da NSK ilk olarak, bu bölgelerde halihazırda yüksek rekabet olsa da, Almanya ve Fransa'daki öncü pazarlara odaklanacaktır. İlk hedeflerden bir diğeri olan Rusya, hızlı gelişim gösteren çok farklı bir dinamik olarak ortaya çıkmaktadır. Rusya'daki talepler ve iş yapma şekli çok farklıdır ve hızlı büyüme için fırsatlar sunmaktadır. NSK ayrıca, Türkiye ve Orta Doğu gibi gelişen pazarları da hedeflemektedir.

NSK Avrupa Otomotiv Yenileme Pazarı Direktörü Paul Cranston şöyle konuşuyor: "Değer önerilerini geliştirmek ve bunları sunduğumuz OE kalitesiyle birleştirmek için yoğun bir şekilde çalıştık; güvenilir bir hizmet vermeyi dört gözle bekliyoruz."

NSK' nın yenileme pazarı büyüme stratejisi iki temel değere dayanmaktadır: kaliteli ürünler ve hizmetler. Sonuncusu için  ürünlerin doğru zamanda stokta olması çok önemlidir. Şirketin gelecekteki gelişim ortakları bunu dikkate alarak dağıtım stratejisini ilerletmede önemli bir rol oynayacaklardır. NSK ortaklarının ihtiyaç duyduğu stoklara sahip olmaları, araç servisleriyle gerçek ilişkiler kurmaları ve her gün yerel destek sunmaları çok önemlidir.

NSK 2016 yılında 100. yılını kutlamış olsa da, IAM stratejisiyle ve '2026 Vizyonunu' geliştirerek geleceğe odaklanmaktadır.

NSK Avrupa CEO'su Dr. Jürgen Ackermann'a göre "İşlerimizi bir sonraki seviyeye taşımak önemlidir. Yenileme pazarı parça işleri, geçtiğimiz on yılda bariz bir büyümeyi  ortaya koymuştur. IAM sektörüne hak ettiği değeri vermek için mevcut deneyim ve kaynaklardan yararlanmanın en iyi zamanı şu andır."

Daha kısa vadeli olarak şirketin önümüzdeki aylar için ana hedefi, otomotiv yedek parçalarında NSK'yı tanınan bir marka haline getirmektir. Ayrıca, önümüzdeki 3-5 yıl içerisinde şirket, pazara giden yolda değişiklikler yapmayı ve Rusya'nın uzak doğusunda bulunan Vladivostok'tan İzlanda'da Reykjavik'e ve Güney Afrika'ya kadar NSK Avrupa’ nın sorumlu olduğu bütün ülkelerde uzun vadeli ortaklıklar oluşturmayı amaçlamaktadır. Bu sürece yardımcı olması için şirket, ürün çeşitleri ve hizmetleri hakkında pazara daha iyi bir şekilde bilgi sunabilmek için özel web sitesini http://www.nsk-autoaftermarket.gen.tr yayınladı.

 


Dr Jürgen Ackermann, NSK Avrupa CEO'su

İletişim Ara

Lütfen seçiniz _

Sonuçlarınız