Distribütörler

Ürün arama

Ara
İletişim

Otomotiv - 2018-09-10

The breakaway structure on NSK’s steering column is located on the outer tube of the column shaft

NSK, çarpma durumunda güvenilirliği artıran yeni ayrılabilir yapı tasarımı sayesinde, iyileştirilmiş çarpışma güvenliğine sahip eğimli ve teleskopik direksiyon kolonu geliştirmiştir. Ayrıca, bu yeni ünite daha fazla yakıt tasarrufu sağlamak için daha hafiftir ve sürücü konforunu arttırmak için daha yüksek titreşim  rijitliği sunar.
NSK'nın en yeni direksiyon kolonunun merkezindeki daha iyi güvenlik, yeni geliştirilen ayrılabilir yapının, ayrılma kuvvetindeki sapmayı %25 oranında azaltmasından ileri gelir. . Bu kabiliyet, ayrılma yapısının ünite bağlantı braketinden kolon şaftının dış borusuna taşınmasıyla elde edilmiştir. Sonuç olarak, kolonun etki darbe emilim güvenliği özelliği çarpışma durumunda daha güvenilir şekilde active olur ve sürücü güvenliğini arttırır.

Aslına bakılırsa, kolon borusu, direksiyon kolonu ünitesinin orta kısmı yerinde kalacak şekilde kendi içine geçer, böylece darbe kuvveti daha güvenilir bir şekilde absorbe edilebilir. Bu, orta kısmın çarpışma sırasında düşmek üzere tasarlanan ve çarpma kuvveti emiliminde daha büyük bir değişiklik ile sonuçlanan geleneksel ünitelerden farklılık göstermektedir.

Yeni direksiyon kolonunun diğer özellikleri arasında, sürücünün direksiyon simidinin konumunu yukarı ve aşağı (yatırma) ve ileri ve geri (teleskopik) konumunu ayarlamalarını sağlayan bir yatırma ve teleskopik tasarım bulunmaktadır. Ayrıca, ünite daha yüksek titreşim rijitliği  sunmaktadır; bu, tekerleklerden ve diğer parçalardan kaynaklanan titreşimin kolondan direksiyon simidine kadar daha az rezonans üreterek sürüş konforunun ve istikrarın artmasına katkıda bulunmaktadır. Aslında, yeni direksiyon kolonu, eğim braketinin tasarımının optimize edilmesiyle elde edilen % 11(7 Hz)'lik daha yüksek titreşim rijitliği sunmaktadır.

NSK'nın direksiyon kolonu, geleneksel alternatiflere göre %15 (560 g) daha hafif olduğundan ve yakıt ekonomisine katkıda bulunduğundan çevre için de faydalıdır. Daha düşük ağırlık, gerekli bileşenlerin sayısının azaltılmasıyla elde edilmiştir. Dahası, ayrılabilir yapının kolon şaftının dış borusuna taşınmasıyla yapısal şekil basitleştirilmiştir.

İletişim Ara

Lütfen seçiniz _

Sonuçlarınız