Ara
Hasar Durumu​ Muhtemel Nedenler Alınacak Önlemler​
Dönme sırasında ani aşırı ısınma oluştuğunda rulmanın rengi bozulur. Hasar arttıkça bilezikler, döner elemanlar ve kafes yumuşar, erir ve deforme olur.
  • Yetersiz yağlama
  • Aşırı yük, aşırı ön yük
  • Aşırı dönüş hızı
  • Aşırı küçük iç boşluk
  • Döküntü ve su girişi
  • Mil ve yatak hassasiyetinin yetersizliği
  • Aşırı mil bükülmesi
  • Yağı ve yağlama yöntemini gözden geçirin
  • Seçilen rulman tipinin uygunluğunu yeniden inceleyin
  • Ön yükü, rulman boşluğunu ve geçme toleransını inceleyin
  • Sızdırmazlık özelliğini geliştirin
  • Mil ve yatağın hassasiyetini kontrol edin
  • Montaj yöntemini geliştirin

 

Büyütmek için resme tıklayın

Krepaj 1

Parça: Oynak makaralı bir rulmanın iç bileziği
Bulgu: Yuvarlanma yolu rengi bozulmuş ve erimiştir. Kafesten aşınmış partiküller yuvarlanmış ve yuvarlanma yoluna yapışmıştır
Neden: Yetersiz yağlama

Krepaj 2

Parça: Oynak makaralı bir rulmanın dışbükey makaraları
Bulgu: Makara döner düzeyinin renginin atması ve erimesi, kafesten aşınmış partiküllerin yapışması
Neden: Yetersiz yağlama

Krepaj 3

Parça: Eğik bilyalı rulmanın iç bileziği
Bulgu: Yuvarlanma yolu renk bozulması, bilya hatve aralıklarında erime
Neden: Aşırı önyükleme

Krepaj 4

Parça: Eğik bilyalı rulmanın dış bileziği
Bulgu: Yuvarlanma yolu renk bozulması, bilya hatve aralıklarında erime
Neden: Aşırı önyükleme

Krepaj 5

Parça: Eğik bilyalı rulmanın kafes ve bilyaları
Bulgu: Kafes eriyerek hasar görmüştür, bilyaların renkleri atmış ve erimiştir
Neden: Aşırı önyükleme

İletişim Ara

Lütfen seçiniz _

Sonuçlarınız

NSK, web sitemizi geliştirmemize ve size daha ilgi çekici içerikler sunmamıza yardımcı olan üçüncü taraf hizmetlerini kullanır. Bu hizmetlerin kullanımı için sizin onayınıza ihtiyacımız var. Bu onay, herhangi bir zamanda iptal edilebilir. Daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz Gizlilik politikasına bağlantı.