Takma ve çıkarmada önemlİ noktalar
DİKKAT
Lütfen uygun kişisel koruyucu ekipman kullanın
Modele özel gereksinimler için lütfen araç imalatçısının montaj talimatlarını takip edin
Bu videoda odak noktası, manyetik kodlayıcı keçesi olmayan birinci kuşak tiptir.
İPUCU: Tahrik milinin hasar görmesini önlemek için bir darbe anahtarı kullanmamak daha çok işe yarayacaktır.
İPUCU: Bu, tahrik milinin dişlerine zarar gelmesini önlemekte yardımcı olmakla birlikte somunun atılmasının bir sebebidir.
İPUCU: Somunun bilyalı mafsal ile dönmesini engellemek için bilyalı mafsalı, mafsal kolunun içine doğru bastırın. Civata, bundan sonra gevşetilebilir.
İPUCU: Gösterildiği gibi bir özel aracınız veya bilyalı mafsal ayırıcınız yoksa, bilyalı mafsala doğrudan çekiç vurmayınız. Bilyalı mafsalı genişletip çıkarmak için mafsal kolunun ucuna çekiç vurabilirsiniz.
İPUCU: Güvenli bir şekilde sökülmesi için iç bileziğin uç yüzeyi ve poyra arasında yeterli temas olmasını sağlayın.
İPUCU: Bir sonraki adımda rulmanı bastırmak için iç bileziği sabit tutun.
İPUCU: Montaj öncesi parçaları temizlediğiniz takdirde montaj daha az sorunlu olur ve erken arızalardan kaçınılabilir.
İPUCU: Rulmanı koruyucu ambalajından, yalnızca montajdan hemen önce çıkarın.
İPUCU: Aletin dış çapı < rulmanın dış çapı.
İPUCU: Rulmanı takarken, iç bileziğe asla baskı uygulamayın.
İPUCU: Tork ayarları, araba modelleri arasında önemli ölçüde farklılık gösterebilir. Bu nedenle üretici değerlerini kontrol edin.
İPUCU: Somunun bilyalı mafsalla dönmesi durumunda, bilyalı mafsalı daha sonra mafsal koluna bastırın. Somun artık sıkıştırılabilir.
DİKKAT: Darbe anahtarının kullanılması, CVJ içlerinin hasar görmesine neden olabilir.
İPUCU: Fren hortumunun bükülmediğinden veya hasar görmediğinden emin olun.
İPUCU:
NSK ProKIT paketleri, tekerlek rulmanlarını takarken ihtiyacınız olan bütün elemanları içerir. >>