Avustralya'daki bir demir cevheri liman tesisi, bir gemi yükleme konveyöründeki bir bükme tamburunun, demir cevheri partikül girişi ve yağlayıcıdaki su kirliliği nedeniyle sadece 6 ay işletme ömrü olduğu sonucuna vardı ve bu nedenle bir değişim gerekliliği belirlendi.NSK Mühendislik, gemi yükleme konveyör uygulaması için Hi-TF malzeme çözümünü sunan ve işletme ömrünü uzatmak için çıkarılabilir nitril (HNBR) jartiyer yaylı contalar sunan bir SRB tasarladı.Sert Çelik, sabit yük bölgesi malzemesinin ince parçacık girişi altında aşındığı dış bilezik yuvarlanma yolunda yaygın olarak bulunan aşınmaya karşı etkili bir önlemdir.
Önce | Yıllık Maliyet | NSK Çözümü | Yıllık Maliyet | |
---|---|---|---|---|
Rulman maliyeti | € 3 511 | Rulman maliyeti | € 3 074 | |
Kayıp üretim maliyeti | € 85 049 | Kayıp üretim maliyeti | € 28 350 | |
Diğer maliyetler | € 30 607 | Diğer maliyetler | € 10 368 | |
Toplam Maliyet | € 119 167 | € 41 791 |
Referans:SS-TR-11-551